wtorek, 29 stycznia 2013

16 - Alex, zostaniesz moją dziewczyną?

Nie miałam pojęcia czego się spodziewać po Zayn'ie. Ubrałam się, włosy rozpuściłam. Usłyszałam pukanie do drzwi, poszłam otworzyć. Przede mną stał Zayn z różą w ręku. Dał mi buziaka w policzek i wręczył kwiatka, od razu poszłam włożyć go do wody i wróciłam do Malika. 
- Ładnie wyglądasz - powiedział.
- Dziękuję. Co ty kombinujesz? 
- Ja? Nic, jedziemy na zawody.
- Zayn, nie wiem czy wiesz, ale ja też biorę udział w zawodach, gdyby jakieś były to dostałabym sms'a. 
- Ale to są inne zawody... 
- Powiesz mi o co chodzi? 
- Okej, porywam cię. Nie jedziemy na żadne zawody, nie dostałem żadnego powiadomienia o nich.
- To co ty kombinujesz Malik?
- Przepraszam, sam nie wiem co sobie myślałem, zapomnijmy o tym, tego nie było, proszę - odwrócił się i zaczął kierować się w stronę auta. 
- Ale ja wiedziałam że nie ma żadnego wyścigu, gdybym nie chciała z tobą nigdzie iść to bym przecież się nie przebierała. Co się z tobą dzieje? Gdzie podział się ten dawny, pewny siebie Zayn, którego poznałam w klubie i pokonałam dwa razy na wyścigach? 
- Oj nie gadaj tyle. Idziemy - podszedł  do mnie, wziął mnie na ręce i zaniósł do auta. 
- I takiego cię lubię. 
Jechaliśmy jakieś 40 minut, ciągle rozmawialiśmy, tematów nam nie brakowało. Żadne z nas nie poruszało tematu pocałunku, ciekawa jestem tylko jednego, a mianowicie tego czy gdyby był trzeźwy to czy by mnie pocałował. Po kolejnych 10 minutach byliśmy na miejscu. Byłam w lekkim szoku, pokazał mi się niecodzienny widok. Byłam w szoku, ale pozytywnym. 
- Zayn, przygotowałeś to dla nas?
- Tak, ale nie pomyśl o mnie nic złego, nie mam niecnych zamiarów - zaśmiał się - po prostu pomyślałem że się lepiej poznamy i w ogóle... 
- Dla mnie bomba.
Z bagażnika wyjął koszyk z jedzeniem. Rozsiedliśmy się i zaczęliśmy rozmawiać.
- Co pomyślałeś jak pierwszy raz mnie zobaczyłeś i jak pierwszy raz ze mną rozmawiałeś? - zapytałam. 
- Jak zobaczyłem cię pierwszy raz wtedy co kłóciłaś się z Chrisem że nie ubrałaś sukienki pomyślałem że jesteś wredna, ale jak przyglądałem się jak zatracasz się w tańcu to pomyślałem że jesteś niesamowita. 
- Wredna i niesamowita... - zamyśliłam się.
- W klubie myślałem że jesteś z Mike'em, a na zawodach dałaś mi popalić.
- Wygrałam uczciwie, nie zapominaj o tym!
- Ale i tak liczę na dogrywkę, nie masz ze mną szans - zaśmiał się.
- Szczerze wątpię, a czemu pozostali o tym nie wiedzą? 
- Nie zrozumieli by, ich kręcą fanki, wywiady, sesje, mnie też, ale nie aż tak, potrzebuję adrenaliny, a stanie w jednej pozycji aż w końcu wyjdzie idealne zdjęcie nie jest dla mnie.
- Rozumiem, mam podobnie, kocham taniec, ale to czasami nie wystarcza.
- Znasz Liam'a, prawda?
- No tak.
- Nie rozumiesz mnie.
- Jeżeli masz jakieś pytanie to po prostu zadaj, po co te gierki.

*Liam*
Tak, właśnie po to zerwałem z Danielle, chcę być z Alex. Ostatnio nie dokończyliśmy rozmowy bo nam przerwali, chciałem powiedzieć że gdyby się jeszcze raz spytała kogo bym wybrał powiedziałbym że ją. Nie jestem w stanie normalnie funkcjonować, brakuje mi jej.. Za długo wytrzymałem i tak łatwo się nie poddam. Wysłałem jej sms'a i spytałem czy możemy się spotkać bo bardzo mi zależy. Odpisała że mam być dzisiaj o 4 w nocy pod jej domem, ucieszyłem się na wiadomość że znów ją zobaczę.

*Alex*
- Znałaś Liama zanim nas poznałaś? 
- Zayn.. - zaczęłam.
- Niczego nie wymagam, odpowiedz na moje pytanie.
- Okej, tak, znaliśmy się wcześniej, pasuje? 
- Tak - po chwili dostałam sms'a
"Hej, moglibyśmy się dzisiaj spotkać, proszę znajdź dla mnie czas, bardzo mi na tym zależy, Liam"
Odpisałam mu że możemy się spotkać o 4 w nocy pod moim domem, gdy spojrzałam na zegarek była 2.40. Bardzo chciałam zostać z Zaynem, ale chciałam wszystko sobie wyjaśnić z Liamem.
- Możemy już jechać? 
- Pewnie, chodź. Nie zapomnij o nocce u nas.
- O tym nie da się zapomnieć.
Po godzinie byliśmy u mnie od domem, zatrzymaliśmy się żeby kupić coś do jedzenia, bo Nialler jest głodny. Zayn wysiadł razem ze mną, odprowadził mnie pod same drzwi, przytulił mnie i odszedł, teraz byłam pewna że nie pamięta pocałunku i gdyby był trzeźwy nigdy by mnie nie pocałował. Szybko się przebrałam i wyszłam przed dom, Liam już czekał. Przywitałam się z nim uściskiem. 
- Więc, po co chciałeś się spotkać? 
- Pamiętasz naszą ostatnią rozmowę?
- Tak, nie dokończyliśmy jej.
- To może dokończymy? - zapytał, byliśmy w pustym parku, zatrzymaliśmy się, spojrzał mi w oczy i chwycił mnie za ręce - gdybym musiał jeszcze raz wybrać, bez wahania wybrałbym ciebie.
- Mówisz poważnie? - szepnęłam.
- Tak, nie potrafię normalnie funkcjonować bez ciebie. Wiem że to takie oficjalnie, Alex, zostaniesz moją dziewczyną? - jedyne co w tym momencie pomyślałam to to czy czuję coś do Zayna...

____________________________________________________
Heej
Zaczęłam już pisać kolejny rozdział,
 na dniach powinien się pojawić 
Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Wow świetny:) Lubię Zayna ale wolałabym żeby jednak Alexis była z Liamem :)
    Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajajaj :D ciekawe którego wybierze:) osobiście wolałabym żeby była z Zaynem, ale pasuje też do Liama :D kurde poplątałam się w tym czego chce :D hihi ;p Rozdział boski jak zawsze :) Nie mogę się doczekać następnego :* Pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ja za to wolę aby Alex była z Zaynem a i nie wiem czy widziałaś pod ostatnią notką że nominuję cię do Liebster Awars pytania znajdziesz na kocham-zabawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, to się porobiło o.O Myślałam, że Zayn zrobi coś w sprawie pocałunku, a on nic -.- Eh. Teraz krok wykonał Liam. Ciekawe którego wybierze. Powiem szczerze, że to trudna decyzja, bo obaj są świetni ;)

    http://skip-the-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu czemu Zayn nie mówi nic o tym pocałunku? Jak tak dalej pójdzie to przyjaciel zwinie mu dziewczynę z przed nosa!! W ogóle ciekawi mnie jak zareaguje gdy się dowie, że Alex i Liam już wcześniej byli parą.
    Zayn rusz dupę!!! Oni muszą być razem <3
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. co?! czemu przerwałaś w takim momencie?! jak mogłaś to zrobić...
    pisz szybko nowy! nie mogę się już doczekać.
    zapraszam do mnie: http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger więcej informacji u mnie na blogu http://1d-what-makes-you-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział jak zawsze booski . Zapraszam http://onedirection-ami-lovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger, więcej informacji u mnie na blogu:http://you-are-my-only-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezuuuuuuuuu!!!!!
    Jak można przerwać w takim momencie?
    Ciekawi mnie czy się zgodzi.
    Ale znając ciebie tak łatwo nie będzie^^
    Świetny rozdział:D
    Czekam :)x

    OdpowiedzUsuń
  11. oby była z zaynem , liam miał szanse ale jej nie wykorzystał , mam nadzieje w kolejnym odcinku zayn wspomni o pocałunku i bd razem ;D czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń