sobota, 19 stycznia 2013

13 - Co się dzieje?

Jutro wracam do domu, zaraz ostatni występ, stresuję się. Sama nie wiem czym, czuję że coś się wydarzy, a moje przeczucie nigdy mnie nie zawodzi. Jestem u siebie w garderobie. Ostatnio dołączył do nas Mike. Przynajmniej nie byłam sama, z nim mogłam się wygłupiać, porozmawiać, jest taki sam jak ja, tylko że w męskiej wersji. Drzwi się otworzyły, a do środka wszedł Mike, podszedł do mnie i się przytulił. 
- Tęskniłaś?
- Nie widzieliśmy się zaledwie 20 minut - zrobił obrażoną minę - tak, tęskniłam - wyciągnęłam swój telefon - chcę z tobą zdjęcie.
- Sweet focia z rąsi z dzióbkiem? - wybuchnęłam śmiechem.
- Oczywiście. 
Mike wziął mój telefon i tak jak powiedział, tak zrobił. Zdjęcie było mega! Postanowiłam wstawić na TT z dopiskiem:
"Słodcy my z @Michael_dance"
Po chwili zobaczyłam że Zayn napisał:
"@AlexBrown jakie dziunie haha xx"

Wybuchnęłam śmiechem, Mike nie wiedział o co chodzi, to pokazałam mu wpis Malika. Zostało 20 minut do występu.
- Mike, a ty jedziesz w tą trasę z Chrisem? 
- Tak, wczoraj mi to zaproponował, zgodziłem się, to dla mnie mega szansa na wybicie się i zabłyśnięcie.
Po 10 minutach zabawy, ktoś nas zawołał. Wyszliśmy z garderoby. Podszedł do mnie Chris.
- Alexis, słuchaj... Bo ten...
- Chris, o co chodzi?
- Na widowni jest dużo sław, którzy nie przyszli tu dla mnie, tylko dla ciebie. Chcą z tobą zrobić wywiad po koncercie, a nawet mogą chcieć cię w swoich teledyskach, beze mnie nie odpowiadaj na żadne pytania, okej?
- Okej, ale nie musiałeś mi teraz tego mówić. 
- Dasz radę. 
Koncert się zaczął. Chris przywitał wszystkich na ostatnim koncercie w ciągu mini trasy. Dziwie się czułam, gdy o tym wiedziałam. Gdyby mi nie powiedział byłoby wszystko inaczej. Teraz każdy mój krok jest obserwowany. Jedna mała wtopa i jestem skończona. Miałam jakieś sztywne kroki, Chris przerwał śpiewanie i podszedł do mnie.
- Co się dzieje?
- Nie umiem tańczyć kiedy oni wszyscy tańczą, nie dam rady - przytulił mnie. Najpierw postanowił odpowiedzieć na pytania ludzi. 
- Pytanie do Alex od Rose Smith : "masz przygotowany jakiś układ do piosenki One Direction albo Justina Biebera?"
- Ostatnio z Mike'em się nudziliśmy i wymyśliliśmy coś do piosenki Justina. 
Wszyscy zaczęli krzyczeć żebyśmy zatańczyli, spojrzałam na Mike'a a później na Chrisa, oboje kiwali głowami na tak. Poprosiłam Chrisa żeby ktoś włączył piosenkę, tancerze się odsunęli a my zatańczyliśmy, nasz układ wyglądał [tak]. Gdy skończyliśmy wszyscy bili na brawa. Po chwili na scenę wbiegli jacyś 3 chłopacy w kapturach, zaczęła ich gonić ochrona, nie wiedziałam o co chodzi. Na scenie biegali oni plus pełno ochrony, podeszłam do Chrisa, bo nie wiedziałam kto to jest, to mógł być każdy, jakiś znajomy lub psychopata. Nie byłam pewna, ale chyba jednym z nich był Zayn. Gdy przebiegał koło mnie złapałam go za rękę. Zatrzymał się i popatrzył na mnie. Tak, to był on, od razu mnie przytulił. Po chwili koło nas znalazł się Niall i Justin. 
- Widzę że mamy gości - zaśmiał się Chris - co was do nas sprowadza? - mikrofon przejął Justin.
- Razem z One Direction zamierzaliśmy wam zrobić niespodziankę, chcieliśmy poczekać do końca koncertu, ale wtedy Alex zatańczyła do mojej i Nicki piosenki, chciałem jej pogratulować razem z Niall'em, ale chłopaki powiedzieli że po koncercie, a my nie lubimy czekać, Zayn zaczął nas gonić, ale jesteśmy szybsi.
Zaczęłam się śmiać, ochronę odesłaliśmy na miejsce. Zayn odciągnął mnie na bok.
- Wiem że się stresujesz, widać to po tobie, dasz radę, wierzę w ciebie, gdy będzie ci ciężko spójrz tam - wskazał na miejsce gdzie znajdował się Louis, Harry i Liam - będę tam stał - przytuliłam go.
- Dziękuję, dużo to dla mnie znaczy.
Brat wznowił koncert, tym razem nie przejmowałam się opinią innych, tańczyłam tak jak potrafiłam najlepiej. Z Chrisem i Mike'em na scenie nie można się nudzić. Co chwilę coś odwalali. Gdy koncert się skończył poszłam do swojej garderoby. Napiłam się wody i położyłam się na kanapie ponieważ byłam zmęczona, nawet nie wiem kiedy zasnęłam. Moja drzemka nie trwała zbyt ponieważ ktoś mi przeszkodził, kilka osób weszło do mnie do pokoju, postanowiłam udawać że śpię. Zaczęli się głośno śmiać.
- Ej, cicho! Ona śpi - to chyba był głos Louisa.
- Awww, patrzcie jak słodko - powiedział któryś.
- Tańczy to ona zajebiście, chcę ją u siebie w teledysku - powiedział  Justin.
- Tylko dlatego z nią trzymasz? Bo chcesz ją w teledysku? - spytał Harry.
- Oczywiście że nie. Alex jest moją przyjaciółką.
- Naszą też - powiedział Harry.
- Po tym co powiedzieliście w wywiadzie?
- Jest twoją przyjaciółką, a nie powiedziała ci wszystkiego? - zaśmiał się Zayn.
- Poważnie, będziecie się teraz kłócić kto jest dla niej lepszym przyjacielem? - spytał Liam, wszędzie rozpoznam jego głos.
- Odezwał się ten, co w ogóle z nią nie rozmawia - skomentował Niall.
- Możecie przestać!? - wrzasnęłam.
- Księżniczka już nie śpi? - spytał Louis, jako jedyny nie brał udziału w dyskusji. Wstałam i usiadłam mu na kolanach, oparłam się o niego, a on objął mnie ramieniem.
- Nawet pospać nie dacie, nie mówiąc już o waszej bezsensownej kłótni, liczyłam że przyjdziecie tutaj, pogratulujecie mi występu, zaprosicie na imprezę albo na obejrzenie jakiegoś filmu z okazji zakończenie mini trasy, mojej pierwszej, a wy się kłócicie, co ja mam z wami zrobić?
- Do lochu z nimi! - krzyknął Louis.
- Może jakieś tortury?
- Dobry pomysł.
- Co my takiego zrobiliśmy? - spytał Zayn.
- Kłócicie się o byle co!
- Jak o byle co? O ciebie! - krzyknął Harry.
- Oj Hazzuś, spójrz na mnie, mnie wystarczy dla wszystkich - podeszłam do niego i się przytuliłam.
- Przepraszamy - powiedział Niall - przytuliłam każdego po kolei i wróciłam na kolana do Louisa. Z Louisem mam dobry kontakt, jest moim przyjacielem, wiem że nic nie odwali, w senie że nagle mnie nie pocałuje ani nie wyzna mi miłości, jest dla mnie jak brat, a ja dla niego jak siostra.
- Koniec tego dobrego, musimy iść opowiedzieć na kilka pytań, każdą odpowiedź porządnie przemyśl - powiedział Chris kiedy wszedł do garderoby.

______________________________________________________
Heej! 
Jak Wam się lepiej podoba? 
Tak jak jest teraz czy z obrazkami i gifami?  
Jak myślicie o co będą się pytać
 Alex podczas mini wywiad po koncercie?
Czekam na Wasze propozycję, obiecuję że je wykorzystam.
Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Pewnie będą pytać, co łączy ją z One Direction, albo z Justinem.
    Ciekawa jestem jakie gwiazdy oprócz 1D i Biebera chcą Alex w swoim teledysku.
    Jestem ciekawa, czy Alex pojedzie w dalszą trasę, jednak wydaje mi się, że przez Zayn'a albo raczej dzięki niemu zostanie.
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, super ;) szkoda, że to już koniec mini trasy . a ona wystąpi jakimś teledysku 1D ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super mi się strasznie podoba, ciekawe co będzie dalej i te pytania, no nic wystarczy mi tylko czekać na nowy.
    dodaj szybko.
    ciekawi mnie czy będzie coś między Alex a Justinem,fajnie by było <3
    może niech ona wystąpi w jego teledysku. ;d
    zapraszam do mnie: http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super rozdział. Niech z Mike zachowują się jak para żeby Zayn myślał, że są razem. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten rozdział. Mam nadzieję, że Alex będzie z Liamem. Dodaję Twojego bloga do ulubionych i zapraszam do mnie:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział ;) To się porobiło :D Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :D

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swiety, czekam na nn.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdaje mi sie , ze ona nie pojedzie w trase z chrisem , tylko zostanie u 1d w domu ;D ( oby była z zaynem )

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie będą pytać o ich znajomość czy coś xd
    Świetny rozdział!
    Hahah Lou mnie rozwalił z tym :do lochu ich" xD
    Kocham <3
    Czekam na następny :)xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowalam cie do Libster Award. Wiecej u mnie: moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam Cie poinformować, że zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award :) Pytania znajdziesz u mnie na blogu :* Pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha, taa kłótnia :D
    Rozdział wymiata, bardzo mi się podoba. Pisz następny bo chcę wiedzieć czy pojedzie w dalszą trasę, i jak potoczą się jej miłosne losy :)

    OdpowiedzUsuń