sobota, 2 marca 2013

32 - Jesteś dla mnie najważniejszy.

W domu mojej babci siedzę już jakiś tydzień, do Chrisa nie dzwoniłam, on też przestał się ze mną kontaktować. Czyli wyszło na to że media są dla niego ważniejsze. Od tamtego czasu nie tańczyłam, nie chcę tego robić, zawsze sprawiało mi to przyjemność, radość z życia, mogłam pokazać co czuję. Codziennie rano biegam, straciłam chcę do jedzenia,schudłam. Zmieniłam numer telefonu ponieważ jakieś obce numery dzwoniły, jedni prosili o wywiad ze mną, drudzy o spotkanie. Nie chciałam teraz tego. Raz oglądnęłam filmik z koncertu, była pełno transparentów z moim imieniem, Chris powiedział że wzięłam wolne i wyjechałam na wakacje. Nawet nie potrafił powiedzieć że jego reputacja jest ważniejsza od rodziny. Nie chciałam tak bezczynnie siedzieć, zadzwoniłam do Zayn'a.
- Hej Zayn, tu Alex.
- Hej, czemu się nie odzywasz ani nie dajesz znaku życia?
- Przepraszam, wiem że jesteś w trasie i pewnie masz napięty grafik, jeżeli nie możesz rozmawiać, to rozumiem.
- Nie, chwilę mam, dla ciebie zawsze znajdę. Co u ciebie?
- Siedzę w domu, ostatnio nawet tańczyć mi się nie chcę. A jak pierwsze koncerty po przerwie?
- Zajebiście! Inaczej nie mogę tego nazwać. Jest cudownie! Liam jakoś mało wspominał o tobie, a podobno rozmawiacie codziennie.
- Co? Ja o niczym nie wiem. Przez ten tydzień nie miałam z nikim kontaktu.
- Codziennie przez minimum godzinę rozmawia z kimś przez telefon.
- Pewnie z tą szmatą. Dobra nie ważne, mam wyjebane. Proszę, nie podawaj nikomu mojego numeru telefonu.
- Masz to jak w banku, ale obiecaj że będziesz ode mnie odbierała.
- Obiecuję.
- Muszę kończyć, jedziemy na próbę, trzymaj się - nie zdążyłam nic odpowiedzieć, bo się rozłączył.

No ale przecież nie mogę tak siedzieć. Nawet nie mam pomysłu na siebie, jestem beznadziejna. Wiem że Liam mnie zdradził, ale nic sobie z tego nie zrobiłam, to znaczy dużo przepłakałam, ale nie zrobiłam mu awantury. Sama nie jestem lepsza, ale to już wiecie. Wiem że jest źle, ale wcale nie staram się tego ratować. Czemu? Dobrze jest tak jak jest, dziwne jest to że w wywiadach mówi że jest między nami jak najlepiej, a nawet nie próbuję się ze mną skontaktować. Postanowiłam kupić bilet na ich jutrzejszy koncert w Paryżu, oczywiście kupiłam VIP. Spakowałam się i pojechałam na lotnisko, kupiłam bilet i poleciałam. Chciałam być w tym samym hotelu co oni. Skąd wiedziałam w jakim hotelu będą dzisiaj w nocy? Od fanek z Twittera.
Po kilku godzinach byłam na miejscu, oczywiście pełno fanek już na nich czekało, założyłam kaptur i przeszłam obok nich niezauważona. Weszłam do hotelu, podeszłam do recepcji.
- Dzień dobry, chciałabym wynająć pokój na dwie doby.
- Przykro mi i tak ich nie zobaczysz, szkoda pieniędzy twoich rodziców, w naszym hotelu jest drogo, kup sobie coś ładnego zamiast czekać na nich pod ich drzwiami, mają ochronę - powiedziała wrednie, usłyszał to jakiś chłopak, również recepcjonista.
- Sophie! Jak ty się zachowujesz? Nie możesz tak postępować wobec gościa. A tym bardziej wobec takiego gościa.
- Takiego znaczy jakiego?
- Przepraszam, nie przedstawiłam się, Alex Brown, siostra Chrisa Browna, dziewczyna Liam'a Payne z One Direction oraz ich przyjaciółka - tamtej opadła szczena.
- Jeżeli chcesz to mogę wezwać kierownika - powiedział Chłopak.
- Nie trzeba, ale mam prośbę, oni nie wiedzą że tu jestem i chciałabym żeby tak zostało.
- Dobrze, może pani liczyć na naszą dyskrecję, jaki pokój sobie pani życzy?
- Oczywiście na innym piętrze niż ich, najlepiej jakiś jednoosobowy z dużym łóżkiem.
- Oczywiście, pokój 312, 6 piętro - podał mi kartę do drzwi, zapłaciłam i udałam się na górę. Widok z okna miałam na podjazd do hotelu. Wzięłam prysznic i położyłam się spać.
Obudziłam się następnego dnia około 15,odespałam te wszystkie przepłakane noce. Zamówiłam do pokoju jedzenie, zjadłam i wzięłam prysznic. Postanowiłam ubrać się w coś innego niż zwykle a mianowicie to, do tego czarne szpilki i kopertówka. Włosy wyprostowałam, pomalowałam się. Byłam gotowa, zamówiłam taksówkę i pojechałam. Było pełno ludzi. Szłam do jednej z bramek. Podbiegło do mnie kilka dziewczyn.
- Alex, możemy z tobą zdjęcie?
Ustawiłam się z nimi do zdjęcia, rozdałam kilka autografów i weszłam do środka. Stanęłam nie za daleko sceny, tak żeby nie zauważyli mnie od razu. Koncert się zaczął. Wychodziło im to świetnie, było widać że robią to co kochają. W krótkiej przerwie zauważyły mnie jakieś dziewczyny i zaczęły krzyczeć "Brown"wszyscy zaczęli patrzeć się w naszą stronę. Oczywiście żaden z nich mnie nie zauważył podczas tamtej części, no trudno, postanowiłam wykorzystać to że wszyscy się na mnie patrzą, zaczęłam śpiewać "Kiss you" Kilka dziewczyn do mnie dołączyło, właśnie o to mi chodziło. Zaczęłam tańczyć wymyślony na poczekaniu układ.

*Liam*
Mieliśmy przerwę, zeszliśmy ze sceny i napiliśmy się wody, chwilę pożartowaliśmy i pogadaliśmy. Usłyszeliśmy jak dużo osób zaczęło krzyczeć "Brown" pewnie coś sobie ubzdurali, po chwili fanki zaczęły śpiewać "kiss you" nie wiedzieliśmy o co chodzi, postanowiliśmy podglądnąć, w strefie VIP zobaczyłem ją. Śpiewała i tańczyła. Fani byli zachwyceni, nie mogłem uwierzyć własnym oczom. Ucieszyłem się i byłem na siebie cholernie wściekły że uległem wtedy Danielle, tamto nie powinno się wydarzyć, chciałem jej powiedzieć, ale nie chciałem niszczyć tego co jest między nami.
- Ale wygląda! Wow, Liam jesteś cholernym szczęściarzem - powiedział Harry.
- Mówiłem że wszystko się ułoży jak dasz jej czas - powiedział dumnie Louis.
Przerwa się nam kończyła, ochroniarz wszedł na scenę i zaczął uciszać fanów, po kilku minutach mu się udało. Wyszliśmy na scenę. Dyskretnie rozglądałem się za Alex, ale nigdzie jej  nie widziałem. Zaśpiewaliśmy jeszcze kilka piosenek, a następnie czytaliśmy tweety od fanów.

*Alex*
Podszedł do mnie jakiś ochroniarz i zaprosił mnie za kulisy, bez zastanowienia poszłam za nim. Wszystko doskonale widziałam, zauważyłam również że Liam szuka mnie wzrokiem. Padło pytanie czy chłopcy są szczęśliwi. Pierwszy odpowiedział Niall:
- Mimo tego że teraz nikogo nie mam, to muszę przyznać szczerze że jestem szczęśliwy, mam wspaniałych przyjaciół i rodzinę która mnie wspiera.
- Nikt nie zna definicji szczęścia, każdy odczuwa je inaczej, ja chwilowo nie jestem szczęśliwy, sam nie wiem czemu, po prostu, przepraszam - powiedział Liam i zszedł ze sceny. Przeszedł obok i mnie nie zauważył, pozostali musieli zostać na scenie, udałam się za nim do jego garderoby, weszłam bez pukania. Nic nie powiedziałam, po prostu podeszłam do niego i przytuliłam.
- Alex, dobrze że jesteś, chyba musimy porozmawiać, nic nie mówiłam, uznał to jako znak do kontynuowania - pewnie teraz mnie znienawidzisz, ale wiedz że bardzo tego żałuję, jak jeszcze niczego w życiu, ja..
- Nie kończ - powiedziałam ze łzami w oczach - ja wiem.
- Skąd? 
- Widziałam was w parku, widziałam jak odrzuciłeś moje połączenie, widziałam jak chciałeś ją od siebie odsunąć, a potem poszliście do auta.
- Czemu nic nie powiedziałaś? 
- Co miałam powiedzieć? Hej Liam, wiem że zdradziłeś mnie z Danielle, tak jak ją zdradziłeś wcześniej ze mną. Wystarczyło powiedzieć, jeżeli wciąż ją kochasz to po co męczysz się ze mną? 
- Nie męczę się z tobą - próbował zaprzeczyć, ale ja i tak wiedziałam swoje.
- Liam, kogo my oszukujemy? Kochasz ją, możliwe że do mnie też coś czujesz, ale to nie jest takie mocne jak do niej, nie chcę się z tobą rozstawać, bo cię kocham, zrozumiałam to dopiero teraz jak cię straciłam, nie wiedziałam że moje uczucie jest takie mocne. Jestem nic nie warta, ale nie rań mnie, nie pomiataj mną, ja też mam uczucia, po prostu ze mną zerwij, ja tego nie zrobię bo za bardzo cię kocham, za dużo z tobą przeszłam żeby to po prostu zniszczyć.
- Ja nie chcę z tobą zrywać, jesteś dla mnie najważniejsza, oddaliliśmy się od siebie, chyba wszyscy to zauważyli, po tamtym wydarzeniu nie miałem kontaktu z Danielle, ona wyjechała, znalazła sobie innego i z nim jest szczęśliwa. Ja chcę być szczęśliwy z tobą, wiem schrzaniłem.
- Może po prostu zapomnimy o tamtym i zaczniemy od nowa?
- Na pewno chcesz być z kimś takim jak ja?
- Jak z nikim innym, jesteś dla mnie najważniejszy. Nie potrafię bez ciebie żyć. 
Taka jest prawda, zranił mnie, ale go kocham, pewnie większość z was pomyśli że jestem nienormalna, ale go kocham, koniec z Malikiem, będę musiała z nim o tym porozmawiać, będę musiała zadzwonić do Chrisa, będę musiała do tego wszystkiego wrócić. Czy dam radę? Czy dam radę oprzeć się Zayn'owi? Czy całkowicie zaufam Liam'owi? Czy przeproszę za swoje zachowanie Chris'a? Tak dużo pytań, tak mało odpowiedzi... 

______________________________________________________
Heej!
To znowu ja witam Was z nowym rozdziałem.
Nie mam jeszcze pojęcia z kim będzie Alex, może Zayn, może Liam, a może pojawi się jeszcze ktoś inny.
Naprawdę nie mam pojęcia jak potoczy się akcja.
W następnym rozdziale możecie spodziewać się wszystkiego. 

20 komentarzy:

  1. Ciekawe co zrobi Zayn kiedy Alex z nim "zerwie", jeżeli w ogóle to zrobi.
    Cieszę się, że pogodziła się z Liam'em. Mam nadzieję, że nie zrobi już nic głupiego.
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona musi byc z Zaynem! No ale dobrze ze wszystko sobie z Liamem wyjasnili. Czekam na kolejny;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniec mam focha ONA MIAŁA BYC Z ZAYNEM.!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, tego się nie spodziewałam.
    Super rozdział i fajnie jakby była z Zaynem ale to już od ciebie zależy

    OdpowiedzUsuń
  5. Alex ma być z Zaynem, albo co lepsze z Harrym :D
    Wybacz, że to piszę, ale postaraj się nie robić błędów lub patrz co piszesz, bo niektóre zdania nie mają w ogóle sensu ;/ A rozdział świety ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo...Nareszcie się pogodzili! Ale ona ma być z Malikiem! Rozumiesz? Alex niech będzie z Zaynem! Plisss...:D Czekam na następny! Buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się, że Alex z Liamem wszystko sobie wyjaśnili, ale... ona musi być z Zaynem!!! xd oni muszą być razem, koniec i kropka!
    tak wiem, że jestem okropna xd
    a tak w ogóle to super rozdział! jestem ciekawa co będzie dalej z naszym trójkątem ;>
    pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny, czekam na nn. Tylko szkoda ze jest z Liamem. :( Tak mi sie cos wydaje ze Danielle bd w ciąży z Liamem. I Alex znajdzie sb jakiegos tancerza, jako chlopaka. A Zayn i Liam bd o nia zazdrosni. Fajne by to bylo. Jak zawsze sobie musze sb cos wyobrazac. Sory za to. Pozdrawiam Megan. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz genialną wyobraźnię *___* JA chcę żeby byłą z MAilkiem, ale oczywiście zrobisz co zechcesz :) Czekam na nn ;****

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pierdziele ja już nie wiem :D sama się już pogubiłam, z jednej strony chciałabym żeby była z Malikiem a z drugiej z Liamem :D No i masz tu babo :D Rozdział świetny, zajebisty i czadowy! Strasznie mi się podoba, mam nadzieję że Alex sobie wszystko przemyśli i w końcu ustatkuje się:) I strasznie bym chciała żeby z Chrisem sobie wszystko wyjaśnili :) Czekam na następny, pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
  11. CO!? Z liamem,fajnie jakby sie okazało ze danielle jest w ciązy i alex bd z zaynem;3 CZEKAM NA NOWY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super piszesz ;D oby tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. No w końcu myślałam, że już sie nie doczekam! Rozdział jak zawsze Cudowny!
    W wolnym czasie zapraszam do siebie, może ci się spodoba ;))
    truly-madly-deeply-i-am. blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  14. Alex musi byc z Liam'em ! Znaczy to twojaaa decyzjaaa!
    Alew fajnie gdyby razem byli, bo sie kochajaaaa! PS: Jest malo blogow o Li (ja mam o nim). Liam jest fajny, ale nie wszystkich z 1D lubie tak samo, wszystkich. Co trzeci blog jest o Zayn'ie.
    Bozzze jak ja to koooochammmm!!! Nawet sama nie wiem co pisze!
    Kocham, kocham, kocham bloga, ciebie, Liam'a, Ale, wszystkich kochammmmmm! Ciesze sie, ze Alex wybaczyla Liam'owi, powinna z nim. Byc! Tak bede to caly czas pisac! Alex powinnna byc z Li, Alex powinna byc z Li, Alex powinna byc z Li, Aalex Powinna byc z Li, ALEX POWINNA BYC Z LIAM'EM!!! Przeciez onn tego zaluje i chcial jej powiedziec o zdradzie! Kurde no wez siede przed telefonem i pisze bezsensowne zdania bo sie denerwuje, teraz kazdy mysli "co to za chora osoba?", ale ja naprawde wczulam sie w czytanie tego bloga i bardzo chcialabym, aby Ale byla z Liam'em!
    Koncze swoja bezsensowna wypowiedz!
    Pozdrawiam, caluje, zapraszam do siebie i czekam na nastepny rozdzial!!!!!!
    Kocham cie za to, ze piszesz takiego wspanialego bloga!!!! Az chce sie marnowac przy nim Oczy!
    Jeszcze raz Caluje!
    AlexLarryHarry;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju, oby dała sobie spokój z tymi kombinacjami już nie ogarniam hah XD
    Świetny rozdział :D
    kochamm ;3
    Czekam :)x

    OdpowiedzUsuń
  16. twój blog został zareklamowany na moim http://overgame-hazard1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny rodział :) Pliiissss niech Alex bd z Zaynem ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały rozdział . czekam na następny. Zapraszam do siebie :http://koffyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Heeejj!!!!!!
    Zostałaś nominowana do Liebster Award ;*
    Więcej informacji na moim blogu: mabysomedayillseeyouagain.blogspot.com
    Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania mojego bloga!!!
    Całuje;*
    AlexLarryHarry;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty nie masz serca!!!
    Gdzie mój kochany Zayn???

    OdpowiedzUsuń