sobota, 29 grudnia 2012

04 - Malik, już cię lubię.

W domu rozpakowałam to co kupiłam i zjadłam śniadanie, Chrisa jak zwykle nie było, nic nowego. Niedługo jedzie w trasę, jestem ciekawa czy weźmie mnie z sobą, nie chciałabym zostać tutaj sama. Ostatnim razem gdy zostałam sama wynajął niańkę do pilnowania mnie. Robiłam wszystko żeby niszczyć jej życie i mi się udało, miała mnie dość, Chris zamówił mi bilety i pojechałam do niego.
Gdyby nie Zayn musiałabym jechać taksówkę, ale nie o tym teraz. Skądś go kojarzę, ale nie mam pojęcia skąd, Louis też jest mi znajomy, ale mniej. Mam nadzieję że się dowiem skąd, bo nie lubię żyć w niepewności.Dzisiaj sobota, oznacza to jedno. Wyścigi samochodowe. Jestem zawsze jedną z najlepszych, w tym bardzo mało dziewczyn bierze udział, bo to nielegalne i się "boją". Chris nic o tym nie wiem, gdyby się dowiedział to zabrał by mi moje auto. Zeszłam na dół do piwnicy, mamy tam małe studio, zawsze tam ćwiczę jakieś układy albo idę sobie potańczyć, tak było też tym razem. Jak zwykle zatraciłam się w tańcu. Szybko poszłam wziąć prysznic,  wyprostowałam włosy, ubrałam się. Pojechałam w dane miejsce, za każdym razem dostaję sms'a, ponieważ za każdym razem jest inne miejsce. Jak zwykle było kilka aut i pełno ludzi. Poszłam do danego stanowiska i się zapisałam. Wszystko miało się rozpocząć za 10 minut, zdążyłam zapalić. Zaczęło się, wsiadłam, odpaliłam silnik i ruszyłam. Ja zwykle wystartowałam jako pierwsza, goniło mnie jakieś czarne auto, na pierwszym zakręcie mnie wyprzedziło, dodałam gazu, mnie się tak łatwo nie pokonuje, pozwoliłam temu komuś jechać pierwszemu, na przed ostatnim zakręcie wyprzedziłam go, na mecie byłam jako pierwsza. Wysiadłam z auta, po chwili koło mnie znalazł się ten samochód który wyminęłam, wyszedł z niego dość wysoki chłopak w kasku, spojrzał w moją stronę, chciał zdjąć kask, ale usłyszeliśmy sygnał wozu policyjnego, szybko wsiadłam do swojego auta, a chłopak do swojego. Na początku jechałam pierwsza, później dałam się wyprzedzić bo nie znałam tej okolicy, jechałam za nim, podjechaliśmy pod jakiś duży dom, a raczej ville,  wysiedliśmy ze swoich aut, chłopak podszedł do mnie i zdjął kask. Byłam  w szoku, nie powiem że nie. Właśnie dlatego go kojarzyłam, widziałam go kilka razy na zawodach.
- Co, ścigać się zachciało? - zapytał.
- Mogę powiedzieć to samo o tobie. Czemu to robisz? Bo przecież nie dla kasy.
- Dla zabawy, nudzą mnie jakieś tam wywiady i sesje, wolę poczuć adrenalinę.
- Pozostali wiedzą? - spytałam.
- Nie, ale gdyby się dowiedzieli to by nie byli zdziwieni, jedynie wkurzeni - usiadł na masce mojego samochodu, wyjął papierosa i zapalił.
- No proszę i jeszcze pali.
- Poważnie nic o nas nie wiesz? Nie wiesz że z Malika jest bad boy? - śmiesznie poruszył brwiami.
- Hahaha, nazywasz się bad boyem? 
- Inni mnie tak nazywają.
- Czemu?
- Pobicia, wywalenie ze szkoły, picie, palenie...
- Malik, już cię lubię.
- Czym sobie zasłużyłem?
- Jesteś spoko, nie to co Harry, o innych nie powiem, bo ich nie znam. Ale jak powiesz komuś o wyścigach to osobiście znajdę cię i będziesz martwy.
- O wyścigach nic nie powiem, słowo harcerza.
- Byłeś harcerzem? - zdziwiłam się.
- Nie, oszalałaś? Tak się mówi - oboje wybuchnęliśmy śmiechem.
- Dobra, ja spadam bo nie będę miała jak się Chrisowi wytłumaczyć.
- I to ja jestem ten zły? Nie powiedziałaś braciszkowi że się ścigasz i że jesteś prawie najlepsza? 
- Jestem najlepsza.
- Dzisiaj miałem po prostu słabszy dzień.
- Okej, chcę dogrywki. Pokonam cię zawsze i wszędzie - Zayn zszedł z maski samochodu podszedł do mnie.
- Jesteś tego pewna? To ja jestem najlepszy, jakaś baba mnie nie pokona.
- Nie byłabym tego taka pewna, pokonałam cię raz to pokonam i drugi. 
- Przyjmuję wyzwanie, jutro tam gdzie dzisiaj.
Wsiadłam do swojego auta i odjechałam.
________________________________________________________
Hej! 
Witam z kolejnym rozdziałem, chcieliście dzisiaj to jest dzisiaj ♥ 
Zapraszam do komentowania, 
wtedy wiem że jest sens pisania i że ktoś to czyta.
Co myślicie o Alex? 

9 komentarzy:

  1. świetny ! Bad Girl and Bad Boy ! zapowiada się ciekawie ^^
    + zapraszam na: http://belive-to-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, rozdział jest wspaniały !
    Jestem ciekawa, kto wygra ten wyścig :)
    Mam nadzieję, że Alex chociaż sama nie wiem czemu :)
    Kiedy kolejny ?

    OdpowiedzUsuń
  3. super, Malik i ona ścigają się nieźle.
    fajny ten blog. :D
    taki inny i zajebisty.
    czekam na następny rozdział, dodaj go szybko.proszę.
    zapraszam do mnie: http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział!
    Ah tam. Malik bad boy :D
    czekam na następny:)xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Alex podoba mi się coraz bardziej, ma świetny, wredny charakterek. Lubię to! ;D
    Co do rozdziału to oczywiście bardzo mi się podoba;)
    Wyścigi samochodowe <3
    Czekam na następny i na tą dogrywkę xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością ;)
    Zapowiada się ciekawie , szczególnie wyścigi samochodowe Och- to jest to co kocham :))
    AMinka

    OdpowiedzUsuń
  7. Alex i jej charakterek <333
    :D
    czekam na nexta :)
    a ja zapraszam do mnie an nowy rozdział :) http://opwiadania1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bad Girl i Bad Boy podoba mi się to ;d
    Rozdział świetny czekam na nn ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ;D nie mogę sie doczekać nowego ;D

    OdpowiedzUsuń