czwartek, 27 grudnia 2012

02 - W takim tańcu to cię jeszcze nie widziałem


- Megan, główna tancerka zrobiła sobie coś z nogą i nie może tańczyć, musisz ją zastąpić, błagam.
- Ale ja...

- Ale ja nie dam rady. Chris, ja występowałam tylko przed małą publicznością, a tu jest kilka tysięcy ludzi, plus jeszcze puszą to w telewizji, nie dam rady... Przepraszam..
- Alexis...
- Przykro mi - odwróciłam się i kierowałam się w stronę drzwi.
- Alex! - krzyknął ktoś za mną. Przystanęłam, po chwili podbiegł do mnie Mike, przytulił mnie - dasz radę, ja w ciebie wierzę, to kolejne wyzwanie któremu musisz stawić czoło.
- Ale ja...
- Tylko nie mów że nie dasz rady bo osobiście ci coś zrobię. 
- Dobrze - zaśmiałam się, ponownie mnie przytulił, odwróciłam się w stronę brata, czekał wyczekująco na moją odpowiedź, podeszłam do niego, chwilę staliśmy w ciszy, Chris pierwszy wymięknął. 
- Więc!??
- Zgadzam się.
- Jakie są warunki? - spytał podejrzanie. "Jak on mnie dobrze zna" pomyślałam. 
- Więc tak, chciałabym abyś zabrał mnie dzisiaj na imprezę do "Galaxy" oraz pozwolił mi być na planie w czasie nagrywania najnowszego teledysku, ewentualnie wystąpienie w nim.
- Ale... 
- Okej, nie chcesz to nie, tańcz sobie sam - odwróciłam się, po cichu policzyłam do trzech, a wtedy Chris powiedział:
- Okej, zgadzam się - spojrzałam na tamtych chłopaków co nam się przyglądali, skądś ich kojarzę, ale nie mam pojęcia skąd. Chris zaprowadził mnie do jakiegoś pomieszczenia gdzie byli pozostali tancerze.

- Hej, to jest moja siostra, wystąpi zamiast Megan.
- Jesteś pewny? Myślisz że sobie poradzi? Może lepiej bez niej, to twój największy występ...
- Tańczy lepiej od ciebie, więc się nie odzywaj. - tamten koleś umilkł.
- Występuję jako ostatni, więc siedź tutaj, jak każą wychodzić to wyjdziesz i tak jak ćwiczyliśmy w domu.
- Dobrze niańko - on wyszedł a ja zostałam z tancerzami, po chwili do tego pomieszczenia wszedł Mike.
- Już myślałam że mnie samą zostawisz.
- Jakbym śmiał. Kojarzysz tych chłopaków co stali z twoim bratem?
- Coś kojarzę, a co? 
- Pytali o ciebie.
- Mam nadzieję że nie powiedziałeś im za dużo.
- No nie, ale pewnie zaczepią jeszcze twojego brata bo ja nie chciałem za dużo mówić.
- Dziękuję. - chwilę pogadaliśmy. Mike nie wydawał się taki zły, mam nadzieję że ta znajomość nie zakończy się razem z galą. Po około 2 godzinach przyszedł po nas jakiś facet i powiedział że zaraz wychodzimy, musiałam występować w tym w czym przyjechałam. Chris zdobył 2 nagrody, byłam z niego dumna, zasłużył na nie. Zobaczyłam Chrisa po drugiej stronie, my wychodziliśmy z przeciwnej. Najpierw wyszedł on, zaśpiewał parę wersów piosenki i my wkroczyliśmy na scenę. Byłam w szoku ilością osób na widowni. Na przodzie siedziały gwiazdy, z tyłu normalni ludzie. Na początku skupiałam się na układzie, jaki ruch powinien teraz nastąpić, ale po chwili z tego zrezygnowałam i dobrze się bawiłam, wszystko wyszło idealnie, tak jak Chris lubi czyli nie musi być wszystko perfekcyjnie dopasowane, ale dobra zabawa na scenie.
 Po występie większość ludzi wstała i zaczęli bić brawa.
- Przed wami moja młodsza siostrzyczka Alex! - podszedł do mnie i mnie uściskał. 
Zeszliśmy ze sceny, wszyscy zaczęli gratulować mu występu, podszedł do mnie Mike i mnie przytulił. Zaproponowałam mu żeby pojechał z nami do Galaxy, od razu się zgodził. Poszliśmy do limuzyny, a po kilku minutach dołączył do nas Chris. W klubie byliśmy po 20 minutach. Zajęliśmy wolny stolik, był 8 osobowy, nie mieliśmy wyjścia, musieliśmy go zająć, kelner przyniósł nam drinki. Galaxy jest jednym z najlepszych klubów, żeby tam się dostać trzeba kupić wcześniej wejściówki, mieć dużo kasy albo być sławnym. Gdy dopiłam swojego drinka Mike wyciągnął mnie na parkiet. Na początku taniec był normalny, ale z czasem stał się coraz odważniejszy. Po kilku przetańczonych piosenkach wróciliśmy do stolika. 
- No no, w takim tańcu to cię jeszcze nie widziałem - powiedział mój brat.
- Głupek - zaśmiałam się.
- Nie no, ale naprawdę fajnie tańczysz - nie dawał za wygraną, usłyszałam śmiech, zobaczyłam że przy naszym stoliku siedzi 5 chłopaków. 
- Nie za wygodnie wam? - zwróciłam się do nich.
- Nie było innego wolnego - odpowiedział mi blondyn, bardziej się im przyjrzałam.
Skądś ich kojarzyłam, ale nie mogłam przypomnieć sobie skąd. 
- Okej, nie wnikam, ale skoro już tu jesteście to idziecie tańczyć? 
- Ja odpadam - odezwał się blondyn, a reszta mu przytaknęła.
- Chris, chodź ze mną.
- Nie, ja przyjechałem napić się i odpocząć.
- Okej, jak chcecie...
- A może się nam przedstawisz? - spytał chłopak w lokach.
- Ja mam się wam przedstawiać, a może to wy przedstawicie się mi?
- Nie znasz nas? - byli w niezłym w szoku.
- A powinnam?
- Wszyscy nas znają, ale nie ważne. Jestem Harry, to jest Niall, Liam, Louis i Zayn.
- Jestem Alex i nadal nie wiem kim jesteście - coś mi zaświtało - to wy jesteście tymi co bawią się w baseniku dla dzieci! 
Chyba nie spodobało im się to co powiedziałam, wywnioskowałam to po ich minach (klik)

_______________________________________________________________
Heeej, 
Witam Was w moim drugim rozdziale!
 Przepraszam że tak szybko pojawili się chłopacy, 
chciałam to jeszcze trochę przeciągnąć, ale tak wyszło.
Nie mam pojęcia jak będę dodawała rozdziały, zobaczę jak będę miała czas, ale postaram się często, chyba że chcecie jakoś regularnie mieć? Czekam na Wasze propozycję i do następnego.

11 komentarzy:

  1. Swietny ;***
    Mi pasuje codziennie XD czekamna nexta xd

    Martusiaa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha świetny ;D
    No chłopcy nieźle musieli się zdziwić, że ktoś ich nie zna ;p
    Ciekawi mnie jak potoczy się akcja.
    Czekam nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha, świetny,podoba mi się<3
    czekam na następny i jeszcze to zdziwienie chłopaków. :D
    zapraszam do mnie: http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hahhah dobree, świetny rozdział jak i blog. Czekam na następny rozdział no i wpadaj do mnie! thesedaysyoucanttrustpeople.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozdział ;) jestem ciekawa dalszej części :D mam do ciebie prośbę...mogłaby ś mnie informować o kolejnych rozdziałach? to moje gg :32451522 albo tt : @sabgli czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcesz by twój blog był czytany przez większa ilość osób? Jeśli tak zostaw swój wpis z opisem twojego opowiadania na tym forum ! http://onedirectionpl.cba.pl/forumdisplay.php?fid=18 Pierwsze takie forum w Polsce ;) Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahaha świetny <3
    zapraszam do mnie :) http://opwiadania1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ♥ zapraszam do mnie na nowego bloga , mam nadzieję ,że się spodoba ♥ http://friend-of-famous.blogspot.com/2012/12/one-step-closer.html

    OdpowiedzUsuń
  9. http://you-world-my-world-own-world.blogspot.com/2012/12/suprise.html , zapraszam , na nowy rozdział , mam nadzieję też , że się spodoba i zostanie cos po tobie ♥ : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest.:D
    Nie mogę się doczekać następnego^^
    Czekam:)xx

    OdpowiedzUsuń